Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 14:01:16 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Suurupi Jooks 2025, Harku valla jooksusarja II etapp

Toimumise aeg: alates 08.06.2025 kell 11:00 kuni 08.06.2025 kell 14:30

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Suurupi küla, Kasevälja tee 12

Ürituse korraldaja: Kasevälja Küla Selts MTÜ, esindaja Mart Sepp, Tel.
5137170, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Mart Sepp, tel 513 7170

Liikluskorralduse eest vastutaja: Mart Sepp, tel 513 7170

Tegemist on kogu perele suunatud sportliku perespordipäevaga, milleks on
Harku valla jooksusarja teine etapp käesoleval aastal.

Üritusel osalevad alaealised ja täiskasvanud tervisesportlased. Ürituse
toimumispaika koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Jooks toimub avalikul õuealal ja külasisestel teedel. Külaelanikke
teavitatakse (postkasti info) ja jooksu ajal kasutatakse ohutuse
tagamiseks vabatahtlikke.

Ürituse kohta leiab täiendavat infot: 08.06 Suurupi jooks | HARKU VALLA
JOOKSUSARI 2025 <https://harkuvallajooks.eu/16-06-suurupi-jooks/>

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald